کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تدوین الگوی بازاریابی موقعیت های سینمایی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1401

گالیا حیدریان؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی زاده؛ محمد غفورنیا


طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401

مجید محبی؛ داریوش جمشیدی؛ علیرضا روستا


رتبه‌بندی موانع توسعه بازاریابی در مشاغل خانگی: مطالعه موردی استان مرکزی

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-18

10.52547/JABM.3.2.2

کاوه درخشانی درآبی؛ جمشید امیدی؛ رضا حسن نژاد؛ نگین براتی


رتبه‌بندی موانع توسعه بازاریابی در مشاغل خانگی: مطالعه موردی استان مرکزی

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 24-41

10.52547/JABM.3.2.24

کاوه درخشانی درآبی؛ جمشید امیدی؛ رضا حسن نژاد؛ نگین براتی


ارائه مدل پارادایمی بازاریابی دیجیتال در شرکت های دانش بنیان

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 77-94

10.52547/JABM.3.2.77

حسین رحیمی کلور؛ مرضیه آذربایجانی


طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 15-29

10.52547/JABM.2.3.15

امیر آزاد ارمکی؛ عارفه داودی؛ امیررضا علیزاده مجد