موضوعات = تبلیغات
تاثیر تبلیغات محیطی بر قوم‌گرایی مصرف‌کننده، آگاهی برند و اعتبار برند در شرکت‌های کارآفرین؛ نقش تعدیل‌گر ارزش ادراک شده و رفتار شهروندی مصرف‌کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 دی 1401

سید عباس ابراهیمی؛ ایمان ظفرنژادیان؛ میثم مدرسی


Typology of Efficient TVC Elements with Neuromarketing Approach

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 106-118

10.52547/JABM.3.2.188496

Hooman Amiri؛ Ali Ghorbani؛ Mahshid Soleimani


رتبه‌بندی موانع توسعه بازاریابی در مشاغل خانگی: مطالعه موردی استان مرکزی

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 24-41

10.52547/JABM.3.2.24

کاوه درخشانی درآبی؛ جمشید امیدی؛ رضا حسن نژاد؛ نگین براتی


اعتباریابی مدل مفهومی چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-14

10.52547/JABM.2.3.1

پرستو محمدکریمی؛ میرعلی سیدنقوی؛ عادل صلواتی


طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 15-29

10.52547/JABM.2.3.15

امیر آزاد ارمکی؛ عارفه داودی؛ امیررضا علیزاده مجد


طراحی تاثیرات متقابل مفاهیم بنیادین فرهنگ تعالی با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 65-80

10.52547/JABM.2.3.65

محسن مرادی مقدم؛ حسین صفری؛ بختیار استادی؛ حیدر احمدی


ارزیابی استراتژیک اثرات نظام ارزی بانک‌ها و یکسان‌سازی نرخ ارز بر عملکرد بانک تجارت

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 81-94

10.52547/JABM.2.3.81

حسین نوروزی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی؛ خیرالله جاسم بچاری