تعداد مقالات: 48

1. بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی

دوره 1، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-9

سجاد رحیمی مدیسه؛ آتنا قلی‌پور شهرکی؛ وحید دالوند؛ عاطفه خوش فطرت


2. بررسی تأثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی بر تقاضای بیمه عمر (مطالعه موردی : بیمه ایران)

دوره 1، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 1-12

حمیدرضا رضوانی؛ افسانه علی آبادی؛ سارا دانیالی


4. بررسی تاثیر جوسازمانی بر نوآوری در خدمات (مطالعه موردی بانک سینا شعب شهر تهران)

دوره 1، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 28-48

کبری حسینی؛ علی عبدی جمایران؛ سید زمان موسوی میرکلایی


5. بررسی تاثیر تجربه برند بر نگرش برند، اعتبار برند و ارزش ویژه برند

دوره 1، شماره 1، بهار 1399، صفحه 33-49

مسعود کیماسی؛ مژده خوشنویس


7. تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد آژانس‌های گردشگری: نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی

دوره 1، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 94-106

حشمت الله عسکری؛ جعفر عباس پور؛ محبوبه رشیدی


11. تأثیر رضایت شغلی بر عملکرد سازمانی

دوره 1، شماره 1، بهار 1399، صفحه 178-200

الهام غلامی


15. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی الکترونیکی بر توسعه بازار خودروهای وارداتی در ایران (مورد مطالعه شرکت مدیران خودرو)

دوره 1، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 28-47

علیرضا افتخاریان قمصری؛ علیرضا میرعمادی؛ سیدابوالقاسم میرا


17. شناسایی عوامل بوجود آورنده چابکی در بانک سپه استان خوزستان با رویکرد آمیخته

دوره 2، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 54-69

حسن رشیدی؛ صادق طوسی زاده؛ علی جوکار


23. مروری بر جایگاه پژوهشی برند در آژانس‌های مسافرتی جهان

دوره 2، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 101-125

ساناز برارش؛ امین هاشمی