بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-9

سجاد رحیمی مدیسه؛ آتنا قلی‌پور شهرکی؛ وحید دالوند؛ عاطفه خوش فطرت


بررسی تأثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی بر تقاضای بیمه عمر (مطالعه موردی : بیمه ایران)

دوره 1، شماره 2، تیر 1399، صفحه 1-12

حمیدرضا رضوانی؛ افسانه علی آبادی؛ سارا دانیالی


آینده پژوهش‌های بازاریابی با رویکرد هوش مصنوعی

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-2

10.52547/JABM.3.2.8

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ محمد امین ترابی


ارائه مدل داستان سرایی برند در صنعت بانکداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1401

فواد کوهزادی؛ عباس مشمول؛ محمدرضا غنی زاده؛ ادیب اقبالیار


رتبه‌بندی موانع توسعه بازاریابی در مشاغل خانگی: مطالعه موردی استان مرکزی

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-18

10.52547/JABM.3.2.2

کاوه درخشانی درآبی؛ جمشید امیدی؛ رضا حسن نژاد؛ نگین براتی


ارزیابی اثربخشی تبلیغات فرهنگی روی وب(موردمطالعه: بنرهای روی وب‌سایت)

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 19-41

10.52547/JABM.3.1.19

عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ فیروزه پور قاسمی؛ مهرداد صادقی ده چشمه


بررسی تاثیر جوسازمانی بر نوآوری در خدمات (مطالعه موردی بانک سینا شعب شهر تهران)

دوره 1، شماره 2، تیر 1399، صفحه 28-48

کبری حسینی؛ علی عبدی جمایران؛ سید زمان موسوی میرکلایی


شناسایی چالش‌های مدل تجاری بنگاه‌های کوچک و متوسط در مسیر تحول دیجیتال در دوران همه‌گیری کوید-19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1401

مهسا اکبری؛ فرشته سادات احمدی


تاثیر برند جذاب و هواخواهی برند بر ارزش ویژه برند باشگاه ورزشی استقلال با نقش میانجی عشق برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1401

محمد باشکوه اجیرلو؛ مهرداد ناصرپور


بررسی تاثیر تجربه برند بر نگرش برند، اعتبار برند و ارزش ویژه برند

دوره 1، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 33-49

مسعود کیماسی؛ مژده خوشنویس


تدوین و اعتبارسنجی مدل اعتمادمشتریان به خدمات الکترونیکی در صنعت بیمه ؛ پژوهشی درپیامدهای بحران کرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1401

فاضل سیدی؛ ندا شاهمیرزالو؛ بهروز قلیچ لی


تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد آژانس‌های گردشگری: نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی

دوره 1، شماره 2، تیر 1399، صفحه 94-106

حشمت الله عسکری؛ جعفر عباس پور؛ محبوبه رشیدی