دوره و شماره: مقالات آماده انتشار / پذیرفته شده

مقاله پژوهشی

ارائه مدل داستان سرایی برند در صنعت بانکداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1401

فواد کوهزادی؛ عباس مشمول؛ محمدرضا غنی زاده؛ ادیب اقبالیار


مقاله مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد

شناسایی چالش‌های مدل تجاری بنگاه‌های کوچک و متوسط در مسیر تحول دیجیتال در دوران همه‌گیری کوید-19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1401

مهسا اکبری؛ فرشته سادات احمدی


مقاله پژوهشی

تاثیر برند جذاب و هواخواهی برند بر ارزش ویژه برند باشگاه ورزشی استقلال با نقش میانجی عشق برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1401

محمد باشکوه اجیرلو؛ مهرداد ناصرپور


تدوین و اعتبارسنجی مدل اعتمادمشتریان به خدمات الکترونیکی در صنعت بیمه ؛ پژوهشی درپیامدهای بحران کرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1401

فاضل سیدی؛ ندا شاهمیرزالو؛ بهروز قلیچ لی


بررسی عوامل موثر بر سرعت بین‌المللی‌شدن با نقش میانجی چابکی سازمانی در شرکت‌های SME دارویی استان البرز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 شهریور 1401

حسین نوروزی؛ سهیلا خدامی؛ هانیه بذرپور


بررسی موانع مدیریتی توسعه اماکن و تاسیسات ورزشی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 شهریور 1401

محمد سعید کیانی؛ زکیه امیدی


تأثیر هنرآفرینی شغلی بر رضایت بیماران: با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات سلامت.مورد مطالعه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1401

فرزانه مشایخی؛ ابراهیم رجب پور؛ حیدر احمدی؛ مجید اسماعیل پور


تأثیر سبک رهبری سازمانی بر اثربخشی کارکنان با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1401

مجتبی معظمی؛ بهشته فضلعلی


مقاله مستخرج از رساله دکتری

بررسی نقش شورای رقابت در توسعه حقوق مالکیت فکری محصولات تجاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1401

کاظم خورشیدی؛ محمد صادقی؛ علیرضا رجب زاده


مقاله مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد

تمایل به پرداخت اضافی با رویکرد تجمل گرایی و نقش میانجی کیفیت ادراک شده و خودتجانسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های لوکس)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 مهر 1401

سمیه احمدزاده؛ مصطفی پارسایی فرد


مقاله پژوهشی

بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر قصد خرید تجاری (B2B) در منطقه خاورمیانه با نقش میانجی کارآفرینی الکترونیکی در دوران پسا کرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1401

علیرضا روستا؛ مرتضی جعفری زارع؛ راحله بیرانوند


طراحی مدل تاب آوری بانکداری شرکتی الکترونیک در شرایط تحریم اقتصادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مهر 1401

حمیدرضا جمشیدی؛ شادان وهاب زاده منشی؛ لیلا آندرواژ


مقاله مستخرج از رساله دکتری

طراحی و تبیین مدل ارتقا‌ء مدیران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سازمان تأمین اجتماعی کشور (ستاد مرکزی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مهر 1401

مهدی محبی؛ سیدمحمدرضا داودی؛ سید رسول آقاداود


مقاله پژوهشی

طراحی مدل فرا ابتکاری مدیریت ریسک اعتباری بانک رفاه با رویکرد هوش مصنوعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1401

احمدرضا الهی؛ رحمت الله محمدی پور؛ اسفندیار محمدی


مقاله مستخرج از رساله دکتری

طراحی مدل توسعه یافته ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن ( مطالعه موردی: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آبان 1401

مروارید شجاعی؛ تورج مجیبی میکلائی؛ علی مهدی زاده اشرفی


مقاله پژوهشی

تدوین مدل توسعه فردی- تجاری کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آبان 1401

حاجیه رجبی فرجاد؛ مونا حلوایی


مقاله مستخرج از رساله دکتری

طراحی مدل قابلیت های نوآوری باز تجاری در صنایع نظامی ایران با استفاده از پارادایم داده‌بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1401

محسن برزگر خلیلی؛ نصرت الله شادنوش؛ محمدعلی کرامتی


مقاله پژوهشی

طراحی و اعتبارسنجی مدل بانکداری پایدار جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1401

مسعود عطائی قراچه؛ سید محمدرضا داودی؛ امیر هرتمنی


مقاله مستخرج از رساله دکتری

ارائه الگوی برندینگ شخصی در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: حوزه خدمات آموزشی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 آبان 1401

مرتضی افشاری؛ پیام پاسلاری؛ سعید مرادپور


مدل‌سازی فرآیند خلق ارزش با بکارگیری بازاریابی ویروسی در راستای برندسازی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک تجارت)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1401

غلامرضا امیری؛ مهدی زکی پور؛ عبدالرضا میری؛ محسن خون سیاوش


مقاله پژوهشی

تدوین الگوی بازاریابی موقعیت های سینمایی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1401

گالیا حیدریان؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی زاده؛ محمد غفورنیا


مقاله مستخرج از رساله دکتری

طراحی و تبیین مدل خیانت مصرف‌کننده به برند وتاثیر آن بر ارزش ویژه برند درکسب‌وکارهای الکترونیکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1401

زهرا ساسانیان اصل؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ شادان وهاب زاده


مقاله پژوهشی

بررسی نقش قابلیت مدیریتی پویا و شدت رقابت برتأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر ابعاد استراتژی رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی نمونه)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 آذر 1401

سعید فرجام؛ نسرین رسولی


ارائه الگوی توسعه اخلاق اداری- تجاری نظام مند: مورد مطالعه بانک های ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 آذر 1401

جواد شمسی پور؛ ابوالحسن فقیهی؛ رضا نجف‌بیگی؛ محمدجواد کاملی


مقاله مستخرج از رساله دکتری

بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش در صنعت گردشگری استان ایلام با استفاده از تکنیک دلفی و تحلیل محتوا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1401

رحیم رستمی؛ پیام پاسلاری؛ اسماعیل حسن پور قروقچی