نویسنده = اسماعیل حسن پور قروقچی
زیرساخت‌ها و عوامل موثر بازاریابی سینمایی موفق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1401

گالیا حیدریان؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی زاده؛ محمد غفورنیا


طراحی الگوی بازاریابی محصولات ارگانیک در شبکه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402

سید ناصر روشنائی؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ مهدی باقری؛ حسن بیانی


Developing a Marketing Model for Cinematographic Situations in Iran

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 191-219

10.52547/JABM.3.2.19019013

Galia Heydarian؛ Ismail Hasanpour Qoruqchi؛ Vahid Makizadeh؛ Mohammad Ghafornia


توسعه مدل بازاریابی کارآفرینانه در استارتاپ ها

دوره 3، شماره 3، مهر 1401

مریم پوردشت؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی زاده