کلیدواژه‌ها = قصد خرید
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر قصد خرید تجاری (B2B) در منطقه خاورمیانه با نقش میانجی کارآفرینی الکترونیکی در دوران پسا کرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1401

علیرضا روستا؛ مرتضی جعفری زارع؛ راحله بیرانوند


ارائه مدل جامع بازاریابی دیجیتال برای صنعت گردشگری ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 دی 1401

عرفان دانش پژوه؛ لیلا آندرواژ؛ کیومرث آریا


بررسی تاثیر درگیری رفتاری مشتریان بر قصد خرید با نقش متغیر میانجی وفاداری مشتری در شرکت های هواپیمایی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 اسفند 1401

ریحانه حفظی فرد؛ احمد راه چمنی؛ رسول ثانوی فرد