نوع مقاله : مقاله مستخرج از رساله دکتری
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری،گروه مدیریت بازرگانی،واحد تهران شمال،دانشگاه آزاد اسلامی،تهران،ایران
2 استادیار،گروه مدیریت،موسسه آموزش عالی غزالی،قزوین، ایران
3 دانشیار، گروه کارافرینی و توسعه روستایی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه ایلام، ایلام، ایران
4 دانشیار ، مدیریت منابع انسانی، دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
Considering that the development of non-oil exports and getting rid of single-product income is one of the goals of Iran's economic system in order to achieve independence, self-sufficiency and foreign exchange, it is necessary to pay attention to the goods that have a potential for export, including medicines and herbs. Moatar pointed out. Medicinal and aromatic plants are one of the most valuable resources in Iran's wide range of natural resources, which in the form of scientific knowledge, cultivation, development and correct use, can play an important role in the health of society and non-productive employment. Therefore, in this research, we explained the local model of entrepreneurial marketing for medicinal and aromatic plants in the provinces of Ilam, Kermanshah and Kurdistan. For this purpose, a
کلیدواژهها [English]