موضوعات = بازاریابی
رتبه‌بندی موانع توسعه بازاریابی در مشاغل خانگی: مطالعه موردی استان مرکزی

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 24-41

10.52547/JABM.3.2.24

کاوه درخشانی درآبی؛ جمشید امیدی؛ رضا حسن نژاد؛ نگین براتی


ارائه مدل پارادایمی بازاریابی دیجیتال در شرکت های دانش بنیان

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 77-94

10.52547/JABM.3.2.77

حسین رحیمی کلور؛ مرضیه آذربایجانی


طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 15-29

10.52547/JABM.2.3.15

امیر آزاد ارمکی؛ عارفه داودی؛ امیررضا علیزاده مجد


طراحی الگوی هوشمندسازی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایران بر پایه هوش تجاری ( مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ای پروما)

دوره 1، شماره 4، دی 1399

ابوطالب حبیبی ماچیانی؛ محمد تقی پور؛ یاسر فولادی تالاری؛ محمود سواررخش


مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگان در صنعت بانکداری

دوره 1، شماره 4، دی 1399

ابراهیم جواهری زاده؛ رسول ثانی فرد؛ افسانه آزاده دل


ارائه مدل عملیاتی مؤثر برجذب سرمایه گذاری

دوره 1، شماره 4، دی 1399

میرمهدی حسینی؛ یدالله جمالی