موضوعات = بازاریابی
طراحی مدل تاب آوری بانکداری شرکتی الکترونیک در شرایط تحریم اقتصادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مهر 1401

حمیدرضا جمشیدی؛ شادان وهاب زاده منشی؛ لیلا آندرواژ


تدوین الگوی بازاریابی موقعیت های سینمایی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1401

گالیا حیدریان؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی زاده؛ محمد غفورنیا


بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش در صنعت گردشگری استان ایلام با استفاده از تکنیک دلفی و تحلیل محتوا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1401

رحیم رستمی؛ پیام پاسلاری؛ اسماعیل حسن پور قروقچی


سنجش بازاریابی دیجیتال در کسب حمایت خیرین از نهادهای عام المنفعه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آذر 1401

فرزانه گلشنی؛ فریز طاهری کیا؛ کیومرث آریا


سیستم استنتاج فازی برای بررسی نقش های کودکان در خرید خانواده و نحوه تعامل وا لدین با آنها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آذر 1401

علی قربانی؛ مهرداد پریسای


ارائه مدل جامع بازاریابی دیجیتال برای صنعت گردشگری ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 دی 1401

عرفان دانش پژوه؛ لیلا آندرواژ؛ کیومرث آریا


طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401

مجید محبی؛ داریوش جمشیدی؛ علیرضا روستا


زیرساخت‌ها و عوامل موثر بازاریابی سینمایی موفق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1401

گالیا حیدریان؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی زاده؛ محمد غفورنیا


ارائه الگوی مفهومی توسعه بازار محصولات غذایی ارگانیک در بازار ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 بهمن 1401

ندا زرین نگار؛ محسن نجفی؛ شادان وهاب زاده؛ محمدامین آئینی


موفقیت فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شرکت با تاکید بر خصوصیات یکپارچگی و پاسخگویی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 بهمن 1401

حمید خزائی زاده؛ فرشته لطفی‌زاده؛ محمد علی عبدالوند؛ رحیم محترم


Application of Modern Marketing Research in Today's Industries

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-3

10.52547/JABM.3.2.1888

Tahmores Hasangholipour yasory؛ Mohammad Amin Torabi


Modeling the value creation process using viral marketing in order to bank branding (Case study: TejaratBank)

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 90-105

10.52547/JABM.3.2.1846

Gholamreza Amiri؛ Mehdi Zakipour؛ Abdolreza Miri؛ Mohsen KhoonSiavash


رتبه‌بندی موانع توسعه بازاریابی در مشاغل خانگی: مطالعه موردی استان مرکزی

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 24-41

10.52547/JABM.3.2.24

کاوه درخشانی درآبی؛ جمشید امیدی؛ رضا حسن نژاد؛ نگین براتی


ارائه مدل پارادایمی بازاریابی دیجیتال در شرکت های دانش بنیان

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 77-94

10.52547/JABM.3.2.77

حسین رحیمی کلور؛ مرضیه آذربایجانی


طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 15-29

10.52547/JABM.2.3.15

امیر آزاد ارمکی؛ عارفه داودی؛ امیررضا علیزاده مجد