موضوعات = تبلیغات
ارائه مدل شناسایی موانع برندسازی گردشگری پزشکی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 اردیبهشت 1402

محمد کمیلی اصفهانی؛ حمید سعیدی؛ بهرام خیری؛ محمد علی عبدالوند


Typology of Efficient TVC Elements with Neuromarketing Approach

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 106-118

10.52547/JABM.3.2.188496

Hooman Amiri؛ Ali Ghorbani؛ Mahshid Soleimani


Designing The Internet Advertising Model For The Brand Image Of Online Cosmetics And Health Businesses

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 120-138

10.52547/JABM.3.2.1901474

Hamed Khorsandi Noshahri؛ Mohammad Mahmoudi Maymand؛ Kambiz Shahroodi


رتبه‌بندی موانع توسعه بازاریابی در مشاغل خانگی: مطالعه موردی استان مرکزی

دوره 3، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 24-41

10.52547/JABM.3.2.24

کاوه درخشانی درآبی؛ جمشید امیدی؛ رضا حسن نژاد؛ نگین براتی


اعتباریابی مدل مفهومی چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-14

10.52547/JABM.2.3.1

پرستو محمدکریمی؛ میرعلی سیدنقوی؛ عادل صلواتی


طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 15-29

10.52547/JABM.2.3.15

امیر آزاد ارمکی؛ عارفه داودی؛ امیررضا علیزاده مجد


طراحی تاثیرات متقابل مفاهیم بنیادین فرهنگ تعالی با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 65-80

10.52547/JABM.2.3.65

محسن مرادی مقدم؛ حسین صفری؛ بختیار استادی؛ حیدر احمدی


ارزیابی استراتژیک اثرات نظام ارزی بانک‌ها و یکسان‌سازی نرخ ارز بر عملکرد بانک تجارت

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 81-94

10.52547/JABM.2.3.81

حسین نوروزی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی؛ خیرالله جاسم بچاری