اهداف و چشم انداز

مقدمه

فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی)   به شماره ۸۵۰۸۶ در اردیبهشت ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و اقتصاد در صنایع مختلف و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این فصلنامه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی ، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

مقالات ارسالی برای این مجله به‌صورت دوسویه ناشناس داوری می‌شوند و پس از داوری و موافقت هیئت تحریریه به چاپ خواهند رسید.

موضوعات تحت پوشش:

تبلیغات و انواع آن، فروش و انواع آن، رفتار خرید مصرف کننده، ادراک مصرف کنندگان از تبلیغات، تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی هوشمند و انواع آن، رفتار فروش، رفتار فروشنده، فروش مجازی و الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، خرید و فروش در سازمان‌های مجازی، بازاریابی محتوا و تبلیغات مبتنی بر داده، تبلیغات شخصی سازی شده، تبلیغات هوشمند، بازاریابی هوش مصنوعی، اقتصاد تبلیغات، اقتصاد بازاریابی، فروش مجازی، راهبردهای نوین فروش، فروش خلاق، روش های به روز فروش، فروش مویرگی اینترنتی، شبکه سازی در فروش، بازاریابی و تبلیغات بین المللی، جهانی سازی فروش، تجارت الکترونیک

رسالت: انتشار دستاوردهای علمی در حوزه مدیریت تبلیغات و فروش در راستای تولید علم و ایجاد الگوهای اسلامی ایرانی و بومی در این حوزه

اهداف:

  1. توسعه دانش مدیریت تبلیغات و فروش کشور.
  2. شناسایی مسائل مدیریتی در حوزه تبلیغات محصولات و خدمات در ایران و ارائه راه حل برای آنها.
  3. ارتقای سطح دانش صاحبنظران، کارشناسان و علاقمندان حوزه تبلیغات و فروش
  4. معرفی دستاوردهای پژوهشی و ایجاد زمینه تبادل اندیشه‌های نوین بازاریابی و تبلیغات
  5. ایجاد زمینه همکاری بیشتر بین پژوهشگران داخل و خارج کشور.
  6. طرح مسائل علمی نو و گسترش مرزهای دانش تبلیغات و فروش
  7. ایجاد روحیه و انگیزه تحقیق در جامعه.
  8. کمک به مساله یابی و حل مسائل علمی، فنی در ارتباط با تنگناهای نظام تبلیغات کشور و توسعه آن.
  9. کمک به ایجاد ارتباط بین مراکز آموزشی، علمی و تحقیقاتی و همچنین میان پژوهشگران و کارشناسان به منظور انتقال و تبادل آموخته‌ها و تجربیات و کسب دستاوردهای تازه علمی.