بدینوسیله از کلیه دانشجویان، پژوهشگران و دانشگاهیان کل کشور دعوت میشود مقالات و آخرین دستاوردهای علمی خود با موضوعات زیر را به مجله حاضر ارسال نمایند، بدیهی است مقالات ارسال شده با زبان لاتین، در سریع ترین زمان ممکن و به صورت داوری ویژه، داوری خواهد شد: هوش مصنوعی در بازاریابی هوش مصنوعی در رفتار مصرفکننده بازاریابی و تبلیغات هوشمند تجارت الکترونیک هوشمند هوشمندی در کسبوکار فروش با استفاده از دادهکاوی عصبشناسی خریدار بازیپردازی مشتری در خرید استراتژی های خودکنترلشونده بازاریابی بازاریابی آواتار بازاریابی ...
مطالعه بیشتربدینوسیله در مورخ 1401/07/11 جلسه هیئت تحریریه نشریه، به جهت تخصصی کردن حوزه پژوهشی مجله در امور بازرگانی برای اخذ مجوز وزارت محترم عتف، عنوان مجله از رهیافتی در مدیریت بازرگانی به مدیریت تبلیغات و فروش تغییر پیدا کرد. لذا از همه علاقمندان حوزه تبلیغات و فروش، دعوت به عمل میآید آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را در این زمینه ، ارسال نمایند. با آرزوی موفقیت دکتر محمدامین ترابی جانشین سردبیر
مطالعه بیشتراحتراما با توجه به قرار گرفتن کسب و کارها و صنایع در دوران پساکرونا، فصلنامه علمی رهیافتی در مدیریت بازرگانی قصد دارد، مقالاتی که در زمینه تجارت و بازرگانی در حوزه پساکرونا است، با اولویت ویژه و مدت زمان داوری کوتاه مدت، مورد بررسی قرار دهد، لذا از همه علاقمندان حوزه بازرگانی، دانشجویان و پژوهشگران رشته های مدیریت، دعوت به عمل می آید آخریت دستاوردهای پژوهشی خود در این زمینه را ارسال نمایند. با آرزوی موفقیت دکتر محمدامین ترابی جانشین سردبیر
مطالعه بیشتربدینوسیله به استحضار میرساند مجله علمی رهیافتی در مدیریت بازرگانی در دومین سال فعالیت خود، با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اقدام به دریافت پایاننامهها و رسالههای برتر در حوزه مدیریت بازرگانی و کسب و کار مینماید؛ بر این اساس از دانشآموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکتری که تاریخ دفاع آنها در بازه زمانی سالهای 1396 الی 1399 بوده است دعوت میشود که با مراجعه به وب سایت نشریه به نشانی: www.bumara.ir در این فراخوان شرکت کنند. مزایا: 1-چاپ رایگان پایاننامه و ارائه گواهی پذیرش هیئت تحریریه مجله 2-چاپ رایگان مقاله استخراجی پایاننامه در ...
مطالعه بیشترباتوجه به دریافت حجم بسیاری از مقالات و بررسیهای صورت گرفته در هیئت تحریریه و هیئت داوران، مشخص شد اکثریت مقالات ارسال شده با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری بوده و عملا، روشهای تحقیق کیفی و نوآورانه در مقالات دیده نمیشود که این منجر به تضعیف شاخه علم بازرگانی در کشور خواهد شد، بدین ترتیب طبق صورتجلسه 6 اردیبهشت 1400 هیئت تحریریه، اولویت بررسی و چاپ مقالات به شرح زیر خواهد بود: نوع مقالهاولویت بررسی مقاله کیفی-موضوع جدید 1 مقاله کیفی- موضوعات رایج 2 مقاله آمیخته 3 مقالات کمی-Amos 4 مقالات کمی-Lisrel 5 مقالات کمی-Smart PLS 6 مقالات ...
مطالعه بیشتربا شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر جامعه و به خصوص کسب و کار در ایران، فصلنامه رهیافتی در مدیریت بازرگانی در چارچوب مسئولیت علمی، اخلاقی، اجتماعی و انسانی و نیز در راستای نگاه موشکافانه، حل مسئله ای و کاربردی به موضوعات جدید کسب و کار در ایران، در نظر دارد30 درصد مقالات آتی خود را به کسب و کار در شرایط کووید-19 اختصاص دهد. با توجه به اهمیت و اولویت این موضوع از همه دانشگاهیان و پژوهشگران کشور دعوت می شود مقاله های علمی-پژوهشی خود را با رعایت استانداردهای پژوهشی به سامانه مجله ارسال نمایید. در همین راستا مقاله های دریافتی در اولویت داوری ...
مطالعه بیشتر