آرامش، حامد، یعقوبی، نورمحمد، مهدی بیگی و گرگیچ. (1398). مطالعه پیشرانها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 18(37).
آزاد ارمکی، امیر، داودی، عارفه، علیزاده مجد، امیررضا. (1400). طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در شرکتهای دانشبنیان. رهیافتی در مدیریت بازرگانی 29-15، (3)2.
افتخاریان قمصری، علیرضا، میرعمادی، علیرضا، میرا، سیدابوالقاسم. (1399). تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی الکترونیکی بر توسعه بازار خودروهای وارداتی در ایران (مورد مطالعه شرکت مدیران خودرو). رهیافتی در مدیریت بازرگانی 28-47، (3)1.
پاک پرور، محمودی میمند، محمد، رجب زاده، حسینی و میرزا حسن. (1399). الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر. پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 10(4), 53-79.
شافعیان، آقایی، محمد و غریب نواز. (1401). بررسی الگوی بازاریابی دیجیتال با استفاده از رویکرد داده بنیاد در سیستم بانکی(مطالعه موردی بانک توسعه تعاون). دوفصلنامه علمی حسابداری دولتی 59-7، (2)8 .
شیرشمسی، عبدالمهدی، میرابی، وحیدرضا، حسنپور و رنجبر. (1399). ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری مطالعه موردی شهر یزد. نشریه گردشگری شهری, 7(4), 35-47.
حقیقی کفاش، م.، و خلیل نژاد، ش.، و خاشعی، و.، و صیاف، ل. (1400). طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکتهای دانش بنیان. مطالعات مدیریت راهبردی, 12(47 ), 23-40.
طهماسب پور زهرا، فرهنگی علی اکبر، نعامی عبداله و آسایش فرزاد.(1400). بررسی چگونگی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های جزیره کیش).
عاشوری رودپشتی، مهرانی، هرمز، حمدی و کریم. (1399). ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال. پژوهش های مدیریت راهبردی، 26(77), 73-98.
فرشادگهر، ناصر؛ پشوتنی زاده، هومن. و رضایی، احسان.(1396). اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال. دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران.
قبادی لموکی، تحفه، خانی، مهدی. (1401). بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و اعتماد مشتریان در خریدهای آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجیکالا). رهیافتی در مدیریت بازرگانی111-93،(1)3 .
Ansong, E. Boateng, R. ( 2019). Surviving in the digital era business models of digital enterprises in a developing economy", Digital Policy, Regulation and Governance.
Ballings, M., McCullough, H., & Bharadwaj, N. (2018). Cause marketing and customer profitability. Journal of the Academy of Marketing Science, 46(2), 234-251.
Behera,R.K, Gunasekaran,A, Gupta,Sh, Kamboj,Sh, Bala,P.(2020). Personalized digital marketing recommender engine. Journal of Retailing and Consumer Services.
Cocco, A. (2017). How internet of things is impacting digital marketing: Samsung case: Family hub refrigerator. LUISS Guido Carli thesis. Rome.
De Pelsmackera, P. Tilburgb, S. Holthofb, C. ( 2018). Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance. International Journal of Hospitality Management.21, 72-55.
Dimitrova, P., & Sin, I. (2018). Digital Marketing in Start-Ups: The role of digital marketing in acquiring and maintaining business relationships.
Durai,T, King,R., (2019). IMPACT OF DIGITAL MARKETING ON THE GROWTH OF CONSUMERISM. SSRN Journal.
Gomes, A. M. (2019). Recession Impact on Global Marketing Performance. Available at SSRN 3336261.
Gulati, S. (2019). Digital Marketing Strategies for Startups in India. In Proceedings of 10th International Conference on Digital Strategies for Organizational Success.
Jain.T.K.(2019).From Marketing to Digital Marketing:The Evergreen Profession for Executives.SSRN Journal.
Järvinen, J. (2016). The use of digital analytics for measuring and optimizing digital marketing performance. Jyväskylä studies in business and economics, (170).
Jorge, F. Teixeira, M. S. Correia, R. J. Gonçalves, R. Martins, J. & Bessa, M. ( 2018). A Conceptual Research Model Proposal of Digital Marketing Adoption and Impact on Low Density Tourism Regions. In World Conference on Information Systems and Technologies Springer, Cham. pp. 0 8- 0 7.
Kannan, P. K., & others. (2017). Digital marketing: A framework, review and research agenda. International Journal of Research in Marketing, 34(1), 22–45.
Kim, A.; Ko, E.; “Do social media marketing activities enhance customer equity?”, An empirical study of luxury fashion brand, Vol. 65, pp. 1480–1486, 2012.
Patrutiu-Baltes, L. (2016). Inbound Marketing-the most important digital marketing strategy. Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Economic Sciences. Series V, 9(2), 61.
Senthilkumar, J, Aravinth. S.S, Gokulraj. J. Iyyanar, P.,(2017) A Trend Setting Integrated Digital Marketing Strategies for Business Promotions.
Saunders , Mark ; Lewis, Philip; Thornhill, Adrian (2009). Research methods for business students. Fifth edition. Harlow: Pearson Education.
Talikotia, S(2019).Digital Marketing :The Vital Vitamin for The Future Marketing.
Tardan, P. P., Shihab, M. R., & Yudhoatmojo, S. B. (2017, October). Digital marketing strategy for mobile commerce collaborative consumption startups. In 2017 International Conference on Information Technology Systems and Innovation (ICITSI) (pp. 309-314).
Taqawi, M. (2020). Strategic decision-making model of knowledge-based companies in technology commercialization, Allameh Tabatabai University, 230.
Wedel M & Kannan P.K. (2016). Marketing Analytics for Data-Rich Environments, Working Paper, Robert H. Smith School of Business, University of Maryland, College Park, MD 20742.
Wong, L. W., Tan, G. W. H., Hew, J. J., Ooi, K. B., & Leong, L. Y. (2020). Mobile social media marketing: a new marketing channel among digital natives in higher education?. Journal of Marketing for
Zadtootaghaj, P., Mohammadian, A., Mahbanooei, B., & Ghasemi, R. (2019). Internet of things: A .survey for the individuals' e-health applications. Journal of Information Technology Management, 11(1), 102-129.