آزاد ارمکی، امیر و داودی، عارفه و علیزاده مجد، امیررضا. (1400). طراحی الگوی بازاریابی مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در شرکتهای دانشبنیان. رهیافتی در مدیریت بازرگانی، 2 (3)، صص29-15.
امینی، علیرضا. (1394). تحلیل بازار کار و سیاستهای اشتغالزایی اقتصاد ایران با تاکید بر برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی. مجله اقتصادی، سال پانزدهم، شماره 5و6، صص 40-23.
پرچمی، داوود و جلالی، فاطمه. (1397). حمایت دولت از کسب و کارهای خانگی موانع و راهحلها. برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، شماره 35، صص 115-77.
حاجی زاده، پیمان و سلامی، سید رضا. (1388). به کارگیری سناریوی نوآوری انقلابی در بنگاههای کوچک و متوسط. فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد، شماره 19، صص. 2- 12.
حسینی، سیداحمد و جلایی، سید عبدالمجید و زاینده رودی، محسن. (1400). بررسی اثرات سرمایه گذاری بنگاه های کوچک و متوسط بر میزان اشتغال زایی و رفاه جامعه در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با استفاده از مدل ( DCGE ) و در راستای برنامهریزی منطقهای. فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)، انتشار آنلاین زمستان1400.
خورشیدی، غلامحسین و جوان دوست، کاظم. (1399). توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان غربی. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 75، صص 153-172.
رضوانی، مهران و گلابی، امیر محمد. (1390). بازاریابی در بنگاههای کارآفرین، انتشارات جهاد دانشگاهی.
شاه طهماسبی، اسماعیل و جوادیان، مجید و نیکبخت، محمد جواد.(1391). بررسی نقش بنگاههای کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال: مورد مطالعه کارگاههای صنعتی شهر تهران. فصلنامه علوم اقتصادی، 1، صص56-31.
صیدایی، سید اسکندر و بهاری، عیسی و زارعی، امیر. (1390). بررسی وضعیت اشتغال و بیکاری در ایران طی سالهای 1335 تا 1389. پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پروتال جامع علوم انسانی، 85، صص 247-216.
طالقانی، محمد و حسن زاده، عادل و فرزانفر، الهام. (1399). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پایداری مشاغل ایجاد شده توسط کارآفرینان در صندوق کار آفرینی امید استان گیلان با تأکید بر نقش بیمه. رهیافتی در مدیریت بازرگانی، 1 (4)، صص 82-70.
طوطیان، صدیقه و بیاناتی، ماه منیر و جلالی، علی. (1400). شناسایی ابعاد و مولفه های فناوری ارتباطات در راستای توانمندسازی زنان کارآفرین در کسب و کار. رهیافتی در مدیریت بازرگانی، 2 (4)، صص 49-32.
عزتی، مرتضی و حیدری، حسن و مریدی، پروین. (1399). بررسی اثر تحریمهای اقتصادی بر تولید و اشتغال بخش صنعت ایران. سیاستهای راهبردی و کلان، 8 (29)، صص 38-65.
کاریزنوئی، امیر و ستوده ملاشاهی، وحیده و عرب کوهسار، سکینه و کعب عمیر، علی. (1393). شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بهینه بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی و با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی گروهی. تحقیقات بازاریابی نوین، 10، صص 259-274.
گلستانی، مریم و کریمی، آصف و یزدانی, حمید رضا. (1398). بررسی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد بازار کسبوکارهای کوچک و متوسط حوزه گردشگری شهر تهران(نقش تعدیلگری شدت رقابت). برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 8(29)، صص 159-171.
محبی، نعیمه و حمدی، کریم و امینی سابق، زینالعابدین و ساده، احسان. (1399). مفهومپردازی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه پایدار در صنعت غذایی: با رویکرد آینده پژوهی. فصلنامه آینده پژوهشی مدیریت، 120، صص 85-98.
محمدپور ترکایش، مهدی و میرزازاده باریجوق، فرشاد.(۱۳۸۹). بررسی تاثیر ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در رشد اقتصادی، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و نوآوری، شیراز.
محمدی، حسین و ثانی حیدری، علیرضا. (1395). عاملهای موثر بر انتخاب نوع راهبرد بازاریابی محصولات صنایع غذایی در مراحل رشد و معرفی محصول (مطالعه موردی شهر مشهد). اقتصاد کشاورزی، جلد 10، شماره 4، صص 1-21.
میرکزاده، علیاصغر و خالدی، فخرالدین و شهکرمی ریگی، ضیاء و الهویسی، محمدادریس. (1396). تحلیل عوامل موثر و موانع توسعه فعالیتهای غیرکشاورزی با تاکید بر مشاغل خانگی (مورد مطالعه دهستان قوری قلعه). تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره 48، شماره 3، صص 545-533.
Bhuian, S. N., Menguc, B. & Bell, S. J. (2005). Just Entrepreneurial Enough: The Moderating Effect of Entrepreneurship on The Relationship between Market Orientation and Performance, Journal of Business Research, Vol, 25, pp, 9-17.
Hills, G. J., Hultman, C. M. & Miles M. P. (2008). The Evolution and Development of Entrepreneurial Marketing. Journal of Small Business Management, Vol, 46(1), pp, 99-113.
Jones, R. and Rowley, J. (2011). Entrepreneurial marketing in small businesses: A conceptual exploration. International Small Business Journal, 29(1): 25-36.
Nwaizugbo, I.C. & Anukam, A.I. (2014). Assessment of entrepreneurial marketing practices among Small and Medium Scale Enterprises in Imo State Nigeria: Prospects and challenges. Review of Contemporary Business Research, 3(1): 77- 98.
Simpson, M., Padmore, J. & Taylor, N. (2006). Frecknall-Hughes, J. Marketing in small and medium sized enterprises. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, Vol, 12(6), pp, 361-387.
Stokes, D. & Wilson, N. C. (2010). Entrepreneurship and marketing education: time for the road less travelled? International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management, Vol, 11(1), pp, 95-108.
Stokes, D. (2000). Putting entrepreneurship into marketing: the processes of entrepreneurial marketing, Journal of Research in Marketing & Entrepreneurship, Vol, 4(2), pp, 119-133.
Wallnofer, M. & Hacklin, F. (2013). The business model in entrepreneurial marketing: A communication perspective on business angels' opportunity interpretation. Industrial Marketing Management, 42: 755-764.